Gick BRA på ridningen !

You want to be famous !

Här sitter jag och äter chips. J*vligt dåligt ! Men men, fick suget.. Så jag var tvungen
att bota det.  Hihi. Kom hem från rdiningen vid 7, sen så gick jag direkt ut till hästen
och fixade med honom. Tkr faktiskt att han har lite drag efter en Islands häst. Lika söt dom de..!
Imorgon åker jag med papi till jobbet. Undrar vad jag ska göra ? Får väl dra med mig massa läxböcker. Eller något sånt. Kommer på något. Ska även alldeles strax ta in Michelangelo - får hålla extra hårt i honom. Han blir så
nervös annars.. lille gubben. Kom på en sak nu, alltid när jag nämner honom i bloggen så använder jag massa "bebisnamn" ? Ska sluta med det, det är f*n störigt. Haha !

Nu ska jag ta in hästen, strö under honom osv. Bloggar mer imorgon, efter att jag kommer hem från pappas jobb.



( En pytte liten del av Paris Hilston's garderob. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0