Hemma efter shoppingrundan.

Hej på er, älsklingar.

Jag är på strålande humör idag, imed att jag shoppat. Kom hem för 2 timmar sen, ungefär. Har
en otrolig huvudvärk, så ska proppa i mig massa alvedon alldeles strax. Har även varit och lämnat sista kaklådan, så
nu är jag klar med allt kakförsäljande. Ä-N-T-L-I-G-E-N ! Okej, det var inte så jobbigt, som jag trodde. Men det
är ändå skönt att få det gjort. Har allafal haft en underbar shoppingrunda i Malmö. Tog även en otroligt god dricka, som kostade typ.. 37 kr. J*vligt god va den ! Innehöll bara massa skit (alltså onyttigt) Men whatever,
gotta sig kan man göra.. ibland. :) Tänkte visa er vad jag köpt, har lagt fram det så fint bara för er skull. Hihi
Snäll jag är. Imorgon ska jag plugga massa, ska göra ett prov när
skolan börjar igen. Och det måste jag banne mig ha bra på.

*Tänkte även ringa mamma senare idag, länge sedan vi pratade.*

Vet inte riktigt vad jag ska skriva..

Allafal, här kommer en bild på vad jag handlade idag.


Solpuder - HM

Deepliner - HM

Tröja med "axelsmycke" - BikBok

Tröja med "fluff" på armarna - HM

Vit tröja med text - GinaTricot

Bh - HM

Trosor - HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0