"Honey I'm home."

Fredag..

19:35 - 23 april - 2010

Hej på er darlings !

Nu är jag hemma igen från första veckans prao.
Kom hem ungefär för 2-3 timmar sen.. ungefär. Just nu är jag otroligt trött, men det är
inte så konstigt för när man har gått upp 6:45 varje morgon. Fy f*n säger jag bara. Allafal,
just nu sitter jag och kollar runt lite kläder + smink på www.hm.se har klickat in vissa
saker i shoppingbagen. Men huvudsaken är ifall jag får klicka HEM det. Kanske ska ta och fråga natassja
ifall hon är ledig imorgon och vill hänga med in till Entre' ? Jag har ju ändå fått mitt barnbidrag nu. Så känner
att jag vill spendera lite. :) Så får väl ringa henne antingen ikväll, eller imorgon.

VAD SKA NI HITTA PÅ IHELGEN ?

Sitter just nu och försöker att skapa ett spotifykonto.. känner mig så j*vla ute för att jag inte har det.
Kan ni försöka att hjälpa mig ? Hur skapar man ett spotifykonto ? Hur som helst, jag kan visa
er hur det såg ut på Bollerup. (Där jag praoade denna veckan)





 
(Det inringande området, det är där jag & nattis bodde)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0