my baby, turn the lighst off. <-- love this song.


Godmorgon !  

Är väldigt glad idag ! Solen skinner & allt är bra just nu.

Och det räcker för att få mig på bra humör. Sitter och lyssnar på 
gillar faktiskt denna versionen bättre, än the real one..  

http://www.youtube.com/watch?v=4seW1-q41NY

Idag ska jag bara slappa, för imorgon är det ju skola..fuck ! Orkar inte.
Måste komma på vad jag ska snacka om i 3 - 5 min på svenskan. Kanske tar bästis ?
Men isåfall vet jag inte vad jag ska säga ? Kanske berättar om första gången vi började snacka.

Ja, jag tar nog det ! VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG ?

Ligger och tänker på sikken omvändning det har blivit för mig, nu när mami ska flytta ner till Skåne.
Är så himla glad/lycklig, så ni anar inte. Allafal.. imorgon ska jag även rida på lille Birk. :) Han är så himla mysig.
J*vligt snabb! men supergullig. Hihi. Allafal, nu ska jag äta..sen senare tar jag nog ut hundarna - på en runda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0