Jippie !! :D

10:45 - 1 april - 2010  

*Dagens ord.*

Är det "okej" ifall man är lesbisk, gay eller bisexuell ?

Godmorgon på er..

Sitter i ett ginatricot linne + pappas silkes boxer. Haha väldigt bekvämt !
Just nu sitter jag och kollar på en serie som handlar
om personer som är lesbiska/gay och de ska berätta
för sina föräldrar.. enligt mig är det väldigt stort ! Att de ens vågar "komma ut ur kammaren".
Väldigt starkt ! Allafal idag ska jag som sagt
till syster och färga mitt hår. Ä-N-T-L-I-G-E-N !
Nu ska jag få bort mitt röda äckliga hår.. ser verkligen skit
fult ut ! Blää ! Vet inte vad jag ska göra mer idag.. kanske ut
och gå ? Japp, det ska jag göra. Komma i form igen - måste komma iform
till sommaren.. ska träna extra mkt på magen + röven. Man måste ju ha en snygg "ass"
tills sommaren, det är ju bara lite nazty om den bara hänger där. Hahah ?

Ska alldeles strax gå och äta, måste få dages första måltid i min mage. Blir
väl fil + macka + frukt = mums ! Måste även dammsuga och sånt tråkigt,
vill ha rent här. <-- Lilla mamma ebba.
Efter frukosten ska jag sminka mig osv. sen kör jag & mathias till staffanstorp, ska in om i affären
och handla hårfärg, denna gången ska jag färga inte tona. Hihi.

Är mkt spänd på hur det kommer se ut.. "soo wish me good luck" !!
Nu ska jag äta.

puuuuuuuuss på alla mina söta bloggläsare. Älskar ER ALLA !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0