Har precis kommit hem från skolan.. nej inte kvarsittning.

Dagens ord:

Lita på dig själv, och dina egna åsikter.

Heej på er, sorry.. för min otroligt dåliga uppdatering !
Har varit så upptagen, försökte faktiskt att skriva ett inlägg igår, men datorn la av..helt.
Men jaja allafal, kom precis hem från skolan..nej ingen kvarsittning. Hade värsta filmgalan med massa
föräldrar osv. Hehe :) Var ganska trevligt, om jag får säga så. Fick även pris för vår film.  Är man
bäst eller vad ? Haha, man kände sig faktiskt lite så modig när man stod där framför alla, men så
är det ju alltid i ebbas värld. Då är man van vid att stå i rampljuset. *Hihi* Nej skoja bara. Just nu
ligger jag i sängen och försöker att sova, men det går inte såbra.. imed att jag hamnade här. 

Ligger och snackar med viccifück (cpnamn som vi 2 kommit på) på msn, alltid som sagt lika
kul . Just nu är det hon som är helt flummig & jag är bara overnarturligt trött..så det får bli sängen alldeles strax.
Haha som jag kom på att jag ligger i just nu.. xD

men nu ska jag sleepa, puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0