Save the last Dance + Save the last Dance 2

Hemma på Valborg..

Det var faktiskt skönt, var ändå superduper trött ! Efter "helgen" hos syster.
Jag lovar nästa helg då jag och bästis åker dit, ska jag f*n dra med öronproppar, eller vad
det heter. Längtar extremt mycket ! Ska bli skit kul. Allafal, kvällen har fyllts med massa godis, tv och dricka.
Mysigt ! Har även blivit väldigt mycket tårar för MIN del. Men det tänker jag inte gå in på.  
De senaste 2 timmarna har jag ängnat åt att titta på Save the last Dance. Älskar de
filmerna. Derek har så j*vla söt leende. Hihi. :)

Asså jag har kommit in i en fas där jag måste ha en snygg piercing någonstans. Kanske i örat, eller en piercing precis snett över läpparna. Tkr det är skit snyggt ! Ska försöka att övertala papi
Ska spara ihop lite pengar - så jag kan fixa en piercing.

Men nu ska jag göra.. någonting...Haha.

Här är några som jag vill göra:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0