I'am back in buisness.


Hej darlings ! Sorry.. för en riktigt j*vla dålig uppdatering.

Har inte kännt för att blogga.. + att jag fått virus på min data. Fuck this shit,
säger jag bara. Nej, men allvarligt.. varför finns virus ? Det gör ingenting bra alls ?
Det ger bara massa skit, kanske drf det heter virus ? Hehe. Kom hem från skolan för 20 min sen,
mathias hämtade mig, för att jag hade massa kakor som jag ska dela ut idag. Anledningen till att jag ber
mathias att komma och hämta mig är för att.. ALDRIG att jag sätter mig på en buss med typ.. 10 påsar
kakor . De kommer säkert tro att jag är värsta kränget. Vilket jag inte är.. okej, är det ibland. Men det
händer bara en gång i månaden. Allafal, idag har skolan varit super ! Skrattat & dampat mig otroligt mkt, men men
what can I say..That's who I am. Allafal, kom nästan precis in genom dörren. Har varit ute och delat ut kakor
och narturligtvis fått tbx massa pengar. Aldrig fel, hehe. Ska alldeles strax gå ut igen. Fick inte dela ut alla innan idag. Ska även ringa mamma ikväll.. länge sedan vi pratade sist. Så det ska jag göra :) 

HAR ER DAG VARIT BRA ANNARS ?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0