*hihhi*

15:41 - 3 april - 2010

Hej på er !  allt bra mer er idag ?

Dagen + gårdagen har varit otroligt mysig & rolig. Som jag nämde har ju nattis varit här.
Har haft redigt roligt, som jag nämde precis. Igår hyrde vi ju filmer och köpte massa gottis. 2 stora, haha.
Så nu är man tjock. :) Idag är jag själv hemma, wiho ! Mathias ska någonstans, och pappa ska på fest. Så då tänker jag passa på att ha skit hög musik, och massa andra saker som man inte kan/får göra när man inte är hemma själv. Har hittat några nya låtar som jag älskar för tillfället.

Girlicious - babydoll
 Girlicious - stupid shit
Girlicious - like me


Blev verkligen en lyckad dag igår, har inte skrattat så mycket på väldigt länge.. var allafal j*vligt roligt att
får uppleva det igen.
 Sitter faktiskt och lyssnar på de låtarna nu, blir på jäkligt bra humör då. Tänkte faktiskt att gå ut med hundarna idag igen, var faktiskt väldigt mysigt igår - när jag & nattis gick den långa rundan. Ska även hålla på lite med hästen idag, han tyckte nog att det var väldigt mysigt igår när jag och nattis höll på med honom i 20 min typ. :) Så.. det är mina planer för dagen. 

VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG ?  

 <-- Girlicious.



Kommentarer
Postat av: linn

nee hörru att ta en blogg paus var ingenting för mig! nej nej!



I'm back in black! :)

2010-04-03 @ 17:03:40
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0