**hemma från skolan**


HUR HAR ER DAG VARIT ?  

Min har varit skit rolig. Har dampat idag också, fattar inte vad som hände med
mig ? Juste, dagen har inte var bra exakt hela dagen. För på gympan så gjorde vi någonting där vi skulle springa massa, och så skulle jag "ta" vicci, men sen så gled hon under mig, och då trillade jag över henne - ramlade över mina egna ben. Så nu har jag värsta brännmärket på mitt högra ben. Precis vid knäskålen..fy fasiken va ont det gjorde. Men allafal.. kom hem för typ.. en timme sedan. Så just nu sitter jag och min bror och diggar skit
hög musik. Love it.. Bästa som finns. Såfort jag spelar hög musik, så tänker jag på när jag och nattis
var på Jägers - sjukt kul hade vi. Måste dit igen, dansade bort alla mina problem. Hihi. Redigt skönt !

Känner för att se på en skräckfilm just nu, kanske .. fredagen den 13 ? Får checka på tv'n om där finns något, 
kanske hittar en film. Ikväll ska jag inte lägga mig tidigt :) jag ska vara uppe tills 12 - halv 1 för det är då alla
bra filmer börjar. Eller vad säger ni ? Det är faktiskt sant. Enligt mig, hehe. :)

Tänkte snart äta, och även försöka att gå ut en runda idag. Behöver det, imed att jag inte red i måndags. För då hade vi teori.. blää ! Ni anar inte hur tråkigt det är. Men men, antar att det måste man också
ha ibland. För annars lär man sig inget om hästen. And that's not good

Kom på att jag måste packa väskan också till ihelgen, för på måndag åker jag & nattis till Bollerup. 

 

Trosor

Bh  

Ridkläder


Vanliga kläder

Hjälm, ridskor + väst

Dator + laddnigssladd 


Smink + bortagningsmedel av smink

 

puss !!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0