Frukost ? - MUMS !

Godmorgon bloggen !

Vaknade ca. halv 11 idag, ville egentligen sova längre..men kunde inte. Kan ni gissa varför ?
Jo, såklart för att broren lyssnade på musik. Nästan så att det sprängdes i högtalarna.
Men det är egentligen ett måste hos Familjen Andersson. Man måste alltid ha volymen nästan på
det högsta. Idag ska jag som sagt plugga till ett prov som jag ska ha i SO. Gillar inte att plugga
men det är ett måste i detta fallet.

Ska även longera hästen idag, tänkte jag. Har inte gjort det på länge nu.. så det ska jag banne mig göra.
Det gillar han. Lille sötnosen. Sitter och äter frulle just nu, *MUMS* säger jag bara.

VAD SKA NI HITTA PÅ, PÅ VALBORG (FREDAG) ?

Jag vet inte vad som ska hittas på.. ? Vi ska kanske åka till min faster och fira det där, för det
är typ en tradition att vi gör det. Eller så träffa min syster, eller träffa vicci, eller kanske träffa nattis ?
Haha vem vet. Har allafal ingen koll just nu. Och det märks f*n. Haha. :)

Om jag får tid över idag, så ska jag gå ut med hundarna, även evigheter sen. Inte bra !

Dagens smink idag

Det ska bestå av samma som igår,

1. solpuder.
2. Mascara.
3. Deepliner.

KLART !


SAKNAR nattis.. tur att vi träffas den 7 maj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0