" bästis "-time !




19:09 - 2 april -2010


t + dags för min "fredags design".. idag kom bästis till mig,
skönt att träffas igen. Har inte gjort något speicellt idag, har bara umgåtts varit ute med hundarna..
tränat hästen osv. Gick faktiskt bra, men märks att åren har tat på honom.. Men men, för en timme sedan så åkte jag, nattis & min bror till affären och handlade massa gottis + filmer. En skräckfilm & en komedi/thriller.

Så de ska vi se ikväll, just nu sitter nattis i soffan med filten överdragen över sig, och jag sitter brevid henne
med bloggdatorn iknät. Ska alldeles strax äta middag.. juste, bästis har även fixat min efterlängtade design. Så nu är inte framsidan på bloggen längre tråkig ! :)  

* Bloggar kanske senare, för nu ska jag mysa ( misstolka inte ) med bästis. *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0