Wiieeee! Jag fick G+ ..

tjingeling,

Idag har dt hänt massa saker, bland annat att vi fick tbx våra prov idag , hela klassen skulle ta foto osv. Och vet ni vad jag fick G+ på NO'n. Fan vad glad jag e!  Känner mig riktigt stolt .. hittar fortfarande inte mina nycklar- var fan ligger de ? Jaja ... har alla andra haft en bra dag iskolan? Hoppas ni har haft dt, isåfall vad var så bra med dagen? Jag mår inte lika bra längre ..imed att pappa & jag bråkade precis. Ibland vet jag inte hur han tänker? Visst, pappa ee verkligen jätte snäll & bla bla bla, men ibland vill jag bara ...gaaaah! Skitsamma, pallar inte bry mig. Jag vet inte var jag ska vägen, vill bara sticka iväg någonstans där jag får tänka - bara drömma mig bort. Dt skulle va rena himmelriket för mig. Känner mig som en poet, men dt ee verkligen så jag känne, hoppas att ni fattar vad jag menar.
Första gången jag började blogga, så var jag ärligt talat inte så himla intresserad. Förlåt, men dt va jag inte ... men sen med tiden så började jag skriva mer och mer. Och nu känner jag att jag kan skriva av mig i bloggen, känns riktigt skönt ifall man mår lite dåligt. Som jag gör nu :-) Imorgon är dt HemKunskap, inte så kul som jag trodde att dt va. + Att vi har läxa i HK till i morgon. Fan! Asså jag pallar inte. Jag orkar verkligen inte, har vatt igång hela dagen och tröttat ut mig - av någon anledning. Vill bara äta något lätt, ta på mig pyjamas - ta bort mitt smink, och ta mitt stora täcke och krypa ner i soffan och titta på TV.
Vet inte vad som händer med mig? Jag har blivit jätte trött på sistone, dt ee inte att jag ee ur form elr att jag börjar bli tjock. Men dt ee bara att jag känner att jag sover för lite - och då känns dt inte normalt i min kropp ... kanske svininfluensan ? Nää, dt tror jag faktiskt inte, men något ee dt allafal.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0