Vart ligger vi ?

E fortfarande lite panikslagen efter igår, när jag fick veta att jag hade missat rätt så mkt läxor. Men men, dt igår ju i 8:an. Jag ee lite fundersam ... för jag vet inte om något har hänt mellan Nattis och mig, anledningen till dt ee att jag tkr inte att vi pratar som vi brukar på msn och sånt. Men saken ee att jag överdriver lite med sånt, t.ex 1 gång så trodde jag att hon var sur på mig bara för att hon inte svara elr något ? Men om dt ee något nattis, så skicka en kommentar. Ikväll kmr Natassja hit, så dt blir mys pys på dt. Ska kränga lite godis , titta på filmer osv. - Dt gamla vanliga. :-) Ska ladda min kamera så jag kan ta lite Outfit-bilder, så ni får se lite kläder. 
 
Nu ska jag äta mina nudlar, som jag precis har lagat. + Att jag ska fixa lite på rummet tills hon kmr, så alla får ha dt så bra så länge !

Stor puss!

 Vill ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0