Var fan ee mina nycklar ?

Kom hem från bästis, för några timmar sen. Har sjungit massa .. och skrattat som vanligt. Allt gick jätte bra i Ystad, hade så jävla kul - kunde inte hålla mig i vissa stunder. Har jag berättat att jag har lagt mina nycklar någonstans där jag inte hittar dem. Så nu får jag gå med en extra nyckel till mitt skåp i skolan. Bra ebba! Jätte duktigt! Men men, får väl göra kopior av nycklarna i min nyckelknippa. Men nu ska jag gå och kolla på Idol - och ta bort mitt smink osv.

Ciao.

 Har fått min älskade tidning Vecko Revyn idag. Prenomererar på den nu - pågrund av att jag betalar för 5 nummer, så får jag en hel bunke med smink :-D Haha, yes! Prenumerara även på Frida - och där får jag även en bunke med smink !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0