käkat ett helt vindruvs paket..?..

 Har gått superbra på ridningen idag, fick massa beröm osv. + Att Jaz gick jätte fint - så dt ee ett stort plus i kanten. Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och tittar på "Legally blonde". Gjorde läxan för en stund sen, tyska ee fan dt värsta jag vet ...dt har blivit jätte svårt. Haha, tänk då i 9:an, kmr fan få IG - nää, dt kmr jag inte ..men dt kmr narturligtvis bli svårare med åren:-) Nattis & jag hade riktigt kul på Filmen idag, fan va vi garvade! Vi skulle ju göra film, men dt slutade med att vi gjorde 100 olika klipp - och på varje klipp garvade vi som fan. Imorgon ska min klass och 8e till ystad och göra en film. Vet alla vad barnprogramet "Vintergatan" är ? Allafal, vi ska filma i den studion där programet filmades ...
Men men, alldeles strax ska jag ta bort mitt smink osv. Ska även lägga mig tidigt ikväll - för ee ganska trött. Har nästan käkat ett helt vindruvs paket ? heter de dt ? så ee skit mätt nu :-P



Har ni någon gång känt att ni inte plattsar i världen, och tänker va fan gör jag här ? Den tanken får jag väldigt ofta. Venne varför jag tänker så ...men tanken kmr bara in i huvudet. Och ibland vet jag inte var jag ska ta vägen , när jag känner så. Lever i min egen värld.  

Ebba.C.Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0