Usch & Blää!

Gud vad jag känner mig äcklig efter att jag har ätit massa godis innan. Blää! Magen känns helt jävla tung nu. Pappa sitter och glor på någon Tina Turner grej på 5 tror jag. Och såklart på högsta volym också. Så jag sprang in på mitt rum och satte på en låt på högsta volym. Haha, jag ska alltid vara värst när dt gäller sånt. Precis som min bror. Jag har väl ärvt dt efter honom ..tydligen. Jag ska strax gå och lägga mig, ska ju upp tidigt imorgon. Klockan 8. Fy fan vad jag kmr att se förstörd ut! Haha ni vill inte se mig helt yrvaken och utan smink. Men ja, alla kan ju inte se perfekta ut. Men allafal nu ska jag gå och lägga mig, men ni får ha d så bra så länge!

Ciao.
 Vill ha! Lauren Conrad har exakt samma saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0