The tide is high, but i'm holding on..

Hello,

Har suttit här ett tag. Funderar lite ..men vet egentligen inte vrf jag gör dt. Hhmm..hur som helst kom jag hem från skurup för några timmar sen. Tack snälla Ida för att vi slog följe hela vägen. Mkt snällt! Har haft dt jätte roligt med bästavän idag, trots att hon snärtade mig - hahaha! Fy fan vad ont dt gjorde. Men men, imorgon ska jag leka med henne efter skolan - kmr säkert ha kul som vanligt. Vad ska ni göra imorgon efter skolan/ i skolan? Tittar just nu på 2 1/2 män, skrattar alltid lika mkt ..även om dt inte är ens kul? Haha min humor suger ibland. Dt finns nig ingen som har så sjuk humor som jag. - Mjo, förutom nattis då. Hihi. Annars har dagen vatt rätt lugn, med andra ord väldigt tråkig. Jag har sprungit runt i korridoren exakt hela tiden. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Har även pluggat lite på både tyskan & SO'n. Känner att jag kan SO'n faktiskt, men ska ta lite till i bussen imorgon. Har fortfarande inte ringt och kollat med Therese om hon kan hänga med och hjälpa mig med shopping i helgen. Får såna shoppingsug hela tiden ..har även vatt ute med bebisarna på en liten runda. Fia var jätte slö idag, hoppas hon inte är sjuk elr något. Elr dt kan ju också bero på att Mathias har vatt ute med de tidigare idag - när jag vatt i skolan. Maybe ..

Allafal ni får ha d så bra så länge!

Ciao.

Älskar Lauren Conrads stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0