strax gå till skolan ...

heej bloggen,

Snart ee dt dags för mig att gå till skolan, har precis käkat min frulle - grovt bröd med ost & köttbullar ( gott! ) Idag har vi HK, och dt ee min första lektion idag...asså imed att jag inte va där förra veckan. Så blir dt min första. Bebisarna sitter brevid mig just nu, tror alltid att de ska få något ... Men NO NO, inget för de ... men såklart fattar de inte ett skit när jag snackar bebisspråk med de! xD Ganska skönt att dt bara ee jag uppe, annars brukar dt bara va att antingen mathias elr pappa klagar om något ? Pallar inte sånt ibland. Mysigt att ha en morgon själv.

Nu ska jag gå och borsta mina tänder, fortsätta att platta håret osv. Ha en bra dag!

Ebba.C.Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0