Skola imorgon då ...

Kom hem från natassja, för typ 2 - 3 timmar sedan. Har haft dt mkt trevligt :-) sov i samma säng inatt, sov faktiskt väldigt bra, även fast hon låg på min axel och storsnarka. Har precis hittat lite naturgodis i kylen - så ska sätta på en bra film på mathias rum och snaska lite. Har alla haft en bra helg annars ? Bebisarna va jätte glada att jag hade kommit hem, fia viftade riktigt mkt på svansen! E jätte spänd på mitt NO-prov, har ju inte fått tbx dt än ... fan att sommaren ee borta nu. Jag har blivit jätte vit nu, fast har ändå kvar mina linjer efter bikinin. Längtar sjukt mkt tills nästa sommar kmr..då ska jag sola extremt mkt!!! Dt kan jag lova ;-) Ska lägga mig extra tidigt ikväll, så jag åtminstone orkar komma upp imorgon. Men men, har funderat på att köpa sånt värmeskydd till mitt hår, så jag inte bränner dt så himla mkt - när jag fönar + plattar. Måste ta hand om mitt hår, vill ju att dt ska vara långt.

Men nu ska jag sätta på film och gotta mig.
Ha dt så bra så länge!


Ebba.C.Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0