Ska man åka till Dr'n ?

Asså ibland förstår jag inte hur min kropp fungerar? Jag har börjat frysa så himla mkt ..hoppas att dt inte är någon influensa. Ja juste, innan jag glömmer dt så måste min skola ta spruta så vi inte får svininflensan. Måste ni också göra dt? Jag hatar verkligen sprutor. Deras långa nålar ger mig gåshud. Jag mår jätte illa när de för in sprutan. Blää! Går  omkring i huset med mina stora blåa fliströja, den värmer inte så himla mkt ..men den ee åtminstone skön. Haha, så onödig jag är ..ibland tänker jag bara inte. Dt blev inget med att "gå ut med hundarna" - för jag orkar helt enkelt inte. Inte när jag mår såhär. + Jag ee skit trött också, blir att man går och lägger sig tidigt ikväll. Gud, jag ee så himla godissugen, får såna "sug" exakt hela tiden ..kan inte fortdsätta såhär.

Men ska dra mitt täcke till soffan och lägga mig där en liten stund. Får se om jag mår bättre - ifall jag vilar. Förmodligen blir dt här sista inlägget för ikväll. Maybe .. får se ifall jag orkar skriva mer sen, elr att jag gör något annat. Som ni vet så är ju inte bloggen mitt liv elr något. Jag har ju andra saker i mitt liv också som måste göras. Te.x. skolan, kompisar jaa ni fattar. Men ni får ha d så bra!

Kisses & Hugs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0