Plötsligt så händer dt..

Jaha, nu ee jag tbx från ridningen - och dt finns bara en sak att säga ...JAG EE SÅ JÄVLA DUKTIG! Gud vad glad jag ee. Jag fick äntligen rätt på alltihopa , såklart berömde min ridlärare mig väldigt många ggr också. En lyckad dag ee allt jag kan säga. Just nu sitter jag här och käkar vindruvor ..så jävla gott! Alldeles strax ska jag börja plugga lite , fast jag inte fattar ett smack? Men men, broren ska hjälpa mig, han ska även hjälpa mig med tyskan. Men dt kan jag göra imorgon. Provet ee dt viktigaste i denna stunden.

Men nu ska jag börja.. ha dt så bra så länge! Och "Godnatt" tänker inte skriva med idag - för MÅSTE verkligen plugga. Okej ..nu ska ebba ta fram sina böcker och plugga som satan!

Ciao.

 Abolut LOVE!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag tycker båda var lika snygga. Fan omöjligt att välja någon av dem :-)

2009-09-22 @ 22:44:49
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0