Phuuh...

tjingeling,


Har äntligen kommit hem från skolan, somnade nästan på bussen. E helt slut. Inatt kan jag sova rikitgt gott - för vi har inga läxor. Kan aldrig sova ifal jag varken har gjort läxan elr inte, elr när jag har läxor. Förstår ni? Låter dt logiskt? Men jaja.. allafal nu kan jag bara slappa hela kvällen, riktigt skönt! Ska kanske läsa alla mina tidningar som jag fått från "Vecko Revyn". Ahh! Längtar tills jag får mitt smink från Frida & Vecko Revyn. Äter förmodligen lite senare framåt kvällen :-) Imorgon ee dt fredag - fan vad nice! Venne, vad jag ska göra i helgen ..förmodligen plugga för vårt NOprov som ee på onsdag i nästa vecka. Lagom att börja nu ? Dt tkr jag allafal. Fan min bränna börjar försvinna nu, vill va brun. Vill ha dessa sakerna!!!




Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0