Nudlar ... ja tack!

Heej allihopa,

Har precis kommit hem från skolan, har varit en ganska bra dag idag, gick väldigt bra på HK - även om jag hade mer koll än min "partner". Detta ee den enda dagen som vi bara har en läxa, och dt ee riktigt skönt i min värld. Ska alldeles strax äta lite nudlar, och sen titta lite på läxan ... tittar även på Top Model 4 - har blivit en vana att jag tittar på dt exakt varje dag! Bästis och jag har lekt hela dagen iskolan (a) ni skulle sett oss ... när vi springer runt i korridorerna. Hahah! Ingen har så kul som vi.


Ikväll blir dt bara jag hemma, för mathias & pappa ska till någon fotboll någonstans. Jag har varit riktigt gottesugen idag ... så dt blev att jag krängde 2 st kexchoklad! Inte bra! Men men, skitsamma. Vad har alla andra gjort idag annars ? :-)
Nu ska jag gå och äta.


Ebba.C.Andersson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0