My head is so confused ..

Usch! Mådde inte så bra precis, hände en liten grej - som jag inte va stolt över. Orkar inte berätta ..dt ee lite personligt. Hoppas att ni fattar. Har ju inte haft lektioner idag iheller, kommer ju inte ha dt på hela veckan. Ligger nerbäddad i sängen just nu ..är lite trög i huvudet. Är alltid dt numera när jag har kommit hem från skolan. Har fått riktigt mycket shoppingsug idag! Jag känner att jag måste köpa kläder i helgen. Ska höra med Sister & Jon. Vill helst köpa smink, underkläder och vanliga kläder såklart. Yes! Hur har ni haft dt idag då? Hoppas att ni har haft dt bra allafal. Ni har väl hört att Stina-Lee är mamma nu. Skit söt liten unge! Kolla gärna på hennes blogg - om ni fortfarande inte har gjort dt. På fredag ska jag kanske leka med bästis! Maybe ..föressten vi hade super kul i skolan idag, ni skulle sett oss garva som faen. Haha, du vet själv vad vi skrattade åt Nattis. Hhmm..ikväll ska jag bara ligga och slappa, orkar inte göra någoting. Är redigt slö idag. Är lite små ledsen för Emilia ska flytta till Rydsgård nu, så nu kan inte vi ha följe ner till bussen ..lite "sad" faktiskt. Men hon sa att efter hennes mamma hade fött den nya bebisen ska de flytta tbx. Men de kommer inte tbx förrän om 8 månader. Men men, får ju åka buss ändå såklart. Nu ska jag ta av mig sminket och ta något att äta osv.

Ha d så bra så länge!

Ciao.

 Har även fått mina älsklingstidningar idag.

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej!



Hur är det? =)

2009-09-30 @ 11:55:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0