Mitt egna ställe...

Hej bloggen

Är dt normalt att gå upp och ner i vikt exakt hela tiden? För ett par dagar sen så vägde jag mig, och då hade jag gått upp 3 kg, sen nu idag har jag gått ner 2 kg? Jag fattar dt inte ... vad beror dt på? Okej .. jag erkänner att jag har blivit lite viktberoende de senaste veckorna. Och dt ee definitift inte så att jag tänker banta ..absolut inte, men jag vill bara inte väga för mkt. Jag vill ha koll på vad jag äter, dt ee bara ett löfte. Jag vill äta mer naturgodis än vanligt godis, ibland vill jag äta grönsaker och dippa istället för vanligt godis. Visst, dippa ee extremt tjockt men allafal.
Just nu sitter jag på mitt rum och skriver lite, dt är dt enda stället i vårt hus som jag kan koppla av i. Utan att höra Mathias musik på datan - och utan att höra när pappa sitter i soffan och tittar på tv med nästan högsta volym. Mitt rum ee mitt eget ställe där jag kan koppla av ..och inte tänka på någonting annat än mig själv. Dt ee bara mitt. Har ni någon gång också kännt att ni behöver tid för er själva, elr att ni bara vill försvinna någonstans? Den känslan får jag väldigt ofta, tex när jag bråkar med min pappa elr någon annan.
Förlåt ..nu verkar dt precis som om detta är västa "poesibloggen" och dt ska dt narturligtvis inte va. Men ibland behöver man bara "lätta sitt hjärta" haha! Bebisarna ligger och är jätte trötta, Gessi har precis hoppta in i sin lilla bur där hon brukar vilja ligga under natten. Hon känner väl också att dt ee hennes egna ställe. Imorgon ska jag gå en runda innan jag äter frukost, mysigare ..annars blir dt så jobbigt om man precis har ätit - magen blir helt tung? Elr dt är kanske bara jag som känner mig så. Men andra ord förstoppad. Hahaha ueeh! Gud dt lät inte så trevligt.
 Dt kom ut på fel sätt. Sorry. Ska alldeles strax gå och ta på mitt stora "Oversize linne" - faktiskt riktigt skönt att sova i sånt, man blir inte varm alls på natten. Som många andra har problem under natten. ( Att de blir för varma, så dt blir att man slänger av sig täcket, sen på igen, sen av igen osv. ) I hope you guys understand.

Nu ska jag fixa dt och sedan dra med mitt stora täcke till soffan och ligga där en stund. Sedan blir dt väl sängen förmodligen, orkar inte va uppe så länge idag.


Kisses & Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0