Länge sedan man bloggade !

Jag får lite dåligt samvete för att dt var så länge sedan jag bloggade sist ..måste bättras. Anledningen till att jag inte har bloggat alls de senaste dagarna / veckorna - är att vi har haft så himla många läxor osv. Vi har haft  4 läxförhör på 1 vecka. Blää! Gud vad jobbigt dt var! Men jaja..nu ee dt allafal helg - så jäkla skönt! Vad ska ni göra ihelgen då? Jag ska kanske va med Nattis imorgon. Maybee.. Har vatt och handlat lite grejer samma dag som vi skulle fira min syster på hennes 23 årsdag. Köpte bland annat: Finngrejer, täckstift, sånt mojs som man tar av nagelack med + Creme-foundation. Väligt bra pris på allt också, inte dyrt alls. Kan visa er lite senare. Just nu är dt Mama Mia på Tv, den filmen ee riktigt skön - man kan inte sitta still till den filmen ..haha så ee dt åtminstone för mig. Pappa och Mathias stack för ungefär 3 timmar sen, för de ska åka och kolla på Hockey Match. De blir borta till lite över 10. Så jag blir ensam hemma tills dess. Yes! Jag behöver sånt ibland, jag kan inte alltid va runt folk exakt hela tiden. Känns bra när man ee själv någon gång. På söndag ska jag rida lille Jaz, fick reda på dt i måndags. Mkt trevligt. E lite små irriterad pågrund av att vi skulle ha SOprov idag ..men så blev dt såklart inte. För då skulle vi ha någon jävla brandövning, och såklart var vi så tvungna att lämna in proven - och jag hade en hel sida kvar? Fan också ... Men nu kan jag allafal plugga lite mera, så kan jag dt mkt bättre. Visst ee jag duktig? Jag kan banne mig också planera. ;-) Imorgon ska  jag sova extra länge, och äta god frukost och gå ut med hundarna + jag ska också ta reda på ifall Nattis och jag ska va imorgon.

 De sakerna jag fick av Papi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0