lalalala..

Har precis kommit hem efter att jag har joggat / gått en runda med hundarna. Riktigt härligt imed att solen skinner och dt ee riktigt varmt. Bebisarna fick t.o.m bada lite i dammen som finns lite längre ner. Fia gillade verkligen, och lekte med massa pinnar som låg i vattnet osv. Riktigt gullig ee hon! Min lilla bebis. Mathias har precis kommit hem med massa kassar med mat och godis, undrar vad han ska göra? :-P Nää, skoja bara ...pappa ska ju iväg någonstans ikväll, så mathias har väl passat på att vi ska ha dt mysigt elr något. Vilken bror jag har! Men nu ska jag titta på Made, så ni får ha d så bra så länge!

Ciao.
 <---
ikväll blir dt detta.


Kommentarer
Postat av: Andreas Årzén

Vill du se lite snygga bilder från när Kissie var på Vakna med The Voice igår? Kolla gärna in inlägget jag gjorde, haha :P och lämna gärna en kommentar om vad du tycker om "snygga" bilderna.



Annars hoppas jag du får en trevlig lördag och hoppas hörs av igen, kram!

2009-09-19 @ 14:41:40
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0