Kmr nog missa massa iskolan ...

Helt utmattad! Orkar inte göra någonting alls ... hostar och nyser. Självklart ee jag hemma från skolan idag, pallar inte att ha lektioner när jag mår såhär dåligt. Mathias har ju såklart åkt och handlat massa grejer för att jag ska bli bättre. Jag tror att jag har världens bästa bror :-) E lite smått orolig för hur mkt jag kmr missa iskolan, ska höra med lite folk ikväll på msn, om hur vi har dt med läxorna. Imed att jag går i 8:an, så måste man ju bruka allvar med läxorna - annars går dt rent åthelvete, kan jag säga. Tror att jag måste va hemma imorgon också, pratade med mamma innan ... berättade ju att på gympan ( i morgon fredag ) ska hela klassen bada. Och dt fick jag såklart inte, imed att jag ee så förkyld - vill jag ju inte bli sämre. Fan också, kom precis på att jag skulle kanske med nattis till Ystad - för att titta på bio! Måste bli frisk!

+ jag får ju hela helgen på mig att bli bättre, vill verkligen rida på måndag. För att då ee dt hoppning med Bailey. Han ee ju jätte duktig på hoppning, imed att han har ju tävlat i det. Ska försöka få i mig något, har inte ätit frukost ...än. Och klockan ee ju 13:48. Men jag orkar faktiskt inte äta något, fast att jag måste få i mig något.
Jaja, nu ska jag inte va den personen som bara tänker på mig själv, och hur synd dt ee om mig ? E dt fler som ee lite så "dabbiga" i näsen , hosta osv ? Elr har ni dt bra i skolan ? :-) berätta gärna. Min lärare har precis ringt hem till oss, och sagt att pappa har förmodligen glömt att informera att jag ligger hemma, och ee sjuk. Men men, nu ska jag få i mig något.


Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0