Jaha ingen lång morgon då ?

Ja nu ee dt såhär att dt var meningen att jag skulle sova jätte jätte länge idag. Men så blev dt narturligtvis inte ...utan jag gick upp halv 10. Kunde knappt inte komma upp ur sängen, för jag har så jävla ont i mina ben efter att vi hade Fridrott igår. Men men dt ee väl värt dt? Har precis satt på musik för att jag ska "vakna". Efter frukosten ska jag ta ut hundarna på en liten runda så de får göra sitt + så kan jag töja ut mina muskler. Bra ide'! Som jag berättade igår var jag inte pigg alls, men när jag tittade på nattis och min video som vi hade spelat in när vi dampade oss - så skrattade jag riktigt mkt!

Pappa: Ebba vad ee dt ?
Jag: Jag vet inte, jag ee väl bara trött elr något?
Pappa: Hhmm..

( helt plötsligt )

Jag: ahahahahahaha!
Pappa: Jaså nu kan du skratta. Haha, vad ee dt nu?
Jag: ahahahahah!

Allt jag kan säga ee att dt hjälpte att titta på de videorna. Men nu ska jag äta lite, och sen gå en runda med bebisarna. ha d så bra så länge!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0