Jag älskar att shoppa!

Är så jäkla sugen på att shoppa! Får sånt shoppingsug hela tiden. Jäkligt jobbigt. Vill bara spendera sjukt mkt pengar på massa kläder,smink,underkläder och skor. Shhit! Känner mig desperat. Haha, har ni också känt så någon gång? Tror faktiskt att jag är en shopaholic. Inte bra ..detta måste ändras. Har precis duschat, och ska ta på mig lite foundation + måla mina naglar. Varje gång jag ska sminka mig elr ta på mig något måste jag alltid ha musik på ..måste ni också dt? Haha, dt är ett beroende. Dt blev inget med Nattis idag, tror att båda ee lite trötta. Så ingen av oss orkade egentligen inte va idag. Men skitsamma vi träffas iskolan :-)

Men nu ska jag fixa mig och städa lite i huset. Jag hatar verkligen och tvätta, men måste hjälpa mitt päron.
Ha d så bra så länge!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0