In my fantasie's ...

Exakt alla dessa sakerna har jag ! Hah, i mina drömmar. Jag känner att jag har blivit ganska bortkämd de senaste dagarna "/ ingen bra känsla, ska få bort dt i mitt huvud - helt och hållet. Dt ee klart man kan önska .. men inte kräva. Dt blir inte rättvist för någon. E riktigt stolt över mig själv, för att jag har gått ner 3 kg nu.:-) Kanske för att jag har gjort 30 situps nästan varje dag, och gått ut med hundarna på lite halv långa rundor. ( + att jag även rider varje måndag, i 50 minuter ) Så dt gör nog nytta.

En sak, som jag har velat ha väldigt länge ee den här


Den heter Volymaster från Björn Axen', många säger att den ee jätte bra + att den ger en riktigt bra volym i håret. Hittade precis vad den kostade, den kostade 450 kr. Inte så dåligt, t.o.m vissa jeans ee dyrare. :-O Men men, ska sitta och digga lite "good music".

Ha dt, så länge !
Stor puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0