Hoppas på att jag får G ...

Har precis kommit hem från Nattis, lekt lite med henne osv ... annars har man haft en ganska bra dag, känner att jag har varit duktig på NOprovet, skrev väldigt mkt på nästan varje fråga :-) + att jag har lagt ner rätt så mkt tid på både tyskläxan & SO'n. Har även gjort matte idag, så jag inte ligger efter ... imed att jag var sjuk förra veckan. Tror att jag ska ta med lite pengar till imorgon så jag och bästavän kan go och gotta oss lite. Man kan ju äta lite sånt, imed att man har tydligen gått ner 2 kg, dt var vad sjuksöterskan sa allafal :-P väger tydligen 46 kg nu. Pallar ärligt inte att göra HK - vet att jag måste, men ee väldigt trött efter en rätt så lång dag! Men kmr allafal läsa igenom den antingen ikväll ... elr imorgon. Dt brukar alltid vara att man har bättre minne nästa dag, så ee dt faktiskt för mig, men kanske annorluna för er/dig  ?

E lite av ett Beyoncefreak nu. Lyssnar på massa låtar som hon har gjort, bland annat: Sweet dreams, Diva, m.m. Nu ska jag gå och ta på mig in mysdress & hoppa ner i sängen och titta på någon bra film.

Men ni får ha dt så bra så länge!
 <--- Hahahah va fan gör jag ?!
Ebba.C.Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0