Hello bloggen ..

hello bloggen,

Har vaknat vid typ ..kanske vid 10. Var redan pigg då, så jag hoppade upp ur sängen och gjorde en liten frukost och satte mig vid Tv'n. Har varit duktig och pluggat idag med. Ska ta en runda till innan jag går och lägger mig ikväll + imorgon också. Ska strax göra mig iordning för att pappa ska komma och hämta mig från jobbet, för vi ska köpa present till Tessi ( syster ). + att jag ska även handla lite också i en sminkaffär. Kan visa vad som ee "dagens köp" efter att vi kommit hem. Jag har fortfarande lite så gåshud efter att dt gick så himla bra igår! E riktigt stolt över mig själv! Jaz ee jätte duktig fast han bara ee 6 år, så han ee den yngsta hästen på ridskolan.  Ska även bli klar med lite skolarbete idag ..så man inte ligger efter - för dt ee aldrig kul. Har fortfarande inte hittat mina nycklar? Var fan kan de ligga? Har funderat lite på att börja videoblogga, tror att dt skulle vara kul. Så dt inte bara ee bilder hela tiden osv.

I måndags hade jag och bästis mkt trevligt, imed att vi inte hade någon "vikarie" till vår lektion så blev dt ingenting alls ..så vi fick sluta tidigare. Så jag och nattis bestämde oss för att kolla runt i affärer och fönstershoppa. Vi var bland annat inne på en sko-affär och hittade lite skor, vi sprang runt överallt och letade efter snygga skor. Haha! Vi mötte en tjej som hade gått på vår skola ( macklean ) innan, och så hade hon med sig en kille. Så satt vi och snackade vi lite och så ..sen helt plötsligt så börjar han kille viska och prata med sig själv. Nattis höll på att asgarva men dt gjorde hon aldrig för att hon såg att jag kunde hålla mig. Haha, glömmer aldrig våra miner. Jag blev helt så, för jag visste inte vad han gjorde. Jag tänkte bara så - Jaha, han ee knäpp?
Men jaja ..vissa människor ee ju inte alltid normala. Men nu ska jag göra mig iordning för att pappa kmr strax.

Ha d så bra så länge!

Kisses & Hugs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt! =)



http://musicrecord.blogg.se

2009-09-22 @ 23:46:09
Postat av: SARASTiLLE

hej! :)

om du länkar till min blogg och skriver vad du tycker om den så gör jag samma sak med din, ett bra och enkelt sätt att få nya besökare på. :)

intresserad ? :)

/s.

2009-09-23 @ 09:47:34
URL: http://sarastille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0