Hahaha..

Hahaha..ni skulle sett mig på ridningen. Fy fan vad jag flög i luften, jag flög inte av - men jag hoppade minst 3 cm från sadlen. Dt var för att jag inte hade tillräckligt tempo så skuttade han lite över hindret. Haha. Jag började garva direkt efter att jag hade kommit över , så kmr min ridlärare där - Ebba, skadade du dig? Jag kunde inte svara henne ..jag bara skratta. Sen så börja alla andra skratta i gruppen pågrund av mig. Crazy! Som sagt har vi ju inte haft några lektioner idag - förutom tyska ( B-språk.) Idag har jag inte vatt klar i mitt huvud ..varit väldigt trögfattad, kan jag säga själv. + Att jag känner att jag måste plugga lite mer när dt gäller läxor, speciellt när dt gäller tyska. Jag får bara G, G+ osv exakt hela tiden. - Jag måste satsa mer! Mitt nya löfte! Skolan är ju viktig.
Vill ju få bra resultat när dt gäller läxförhör och prov. Vi har ju även ett prov i tyska nästa vecka ..den 6 oktober. Ska satsa på MVG. Elr VG+. Ska redan börja med att plugga nu, väldigt bra! Jaha ..hur har ni haft dt i skolan då? Hoppas att ni har haft dt bra som vanligt. :-) Ibland känner jag bara för att stanna hemma och slappa, orkar imellan åt inte skolan. Har ni också kännt så? Ja allafal den tanken får jag vädigt ofta, haha jag tänker inte som normala personer iband. Fantiserar i min egen värld.

Japps! Tiden går fort när man har kul! NOT! Haha, skämta bara. Jag måste fixa lite nu , ta bort mitt smink osv. Ha d så bra! Och pussa era mammor från mig.

Ciao.

Älskar verkligen dessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0