Godnatt-puss ...

Ska bara säga ge alla läsare en liten godnatt-puss ifrån mig, hoppas också att alla har haft en bra dag, för dt har allafal jag. Idag har Storasyster, Jon och lilla Kiara kommit och hälsat på :-) Och nää .. min syster har inte fått en bebis. Dt ee bara några kompisars hund som åkte med dem hit. Jätte go & sööt ee den !  Fast har riktigt starka / vassa tänder, så dt gäller att inte stoppa in fingrarna i hennes mun. ( Som jag såklart råkade göra ) Har nyss tittat på min skolas hemsida, och jag har missat rättså mkt :-O Vi har massa läxor & sånt, jag blir ganska stressad nu..imed att jag inte så mkt koll i skolan, imed att jag inte vatt där. FÅR PANIK !!!!!!!

 Min kalender   Aktiviteter   Sök   Hjälp        
Home Hem
This Month Denna månad
This Year Detta år
Exit Avsluta
Add New Event Ny aktivitet
Advanced Search Avancerad sökning
 
Help Contents Hjälpinnehåll
 
About WebCalendar Om Kalendern
Logga in 
Nästa Föregående
September 2009
Mackleanskolans kalender


Välj arbetsenhet / klass:
Välj arbetsenhet / klass: Klass 8f

 MånTisOnsTorFreLörSön
V
3
6
  01
02
03
04
05
06
V
3
7
07
Se denna händelseÅr 8, Bakläxa Tyska
08
Se denna händelseÅR 8 Läxa, Tyska
Se denna händelse8:or Fr Läxa
09
Se denna händelseSO 8F Läxa
Se denna händelseÅr 8, Läxa tyska
10
Se denna händelse8F HK Läxa
11
12
13
V
3
8
14
15
16
17
18
19
20
V
3
9
21
22
Se denna händelseLOV
23
24
25
26
27
V
4
0
28
29
30
       
Deltagare:
Lena Grahn
Mackleanskolans kalender
Beskrivning:
20 glosor från kapitel 1 och text s. 4-5
Deltagare:
Charlotte Gyhagen
Mackleanskolans kalender
Beskrivning:
Du ska repetera och kunna alla formerna av verbet "haben" sid 119 i övningsboken + ha gjort övningarna A + B sid 121-122 i övningsboken.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Haha, inte Kiara...Hon heter Calla =P

2009-09-06 @ 13:07:09
URL: http://tessigrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0