Godnatt puss från ebba andersson..

Tittar just nu på Ghost Whisper, börjar bli lite trött nu. Klockan ee bara halv 9 ...helt otroligt, vanligtvis bli jag oftast trött vid halv 10 och dt ee en hel timme tills klockan blir dt. Men jaja. Ska allafal ta bort mitt smink, och förbereda mig för "the bed". Ska försöka sova gott inatt ...kmr troligen vakna en timme innan pappa går och väcker mig. Som jag alltid gör. Imorgon ska vi tydligen ha fridrott, pallar ärligt inte ... skulle inte förvåna mig ifall vi ska springa stafett. Förra gången vi sprang - så mötte jag nattis. Och jag sprang rättså fort. Lite snabbare än henne bara.

Nu ska jag backa lite gympa-kläder och ta bort mitt smink osv. Ni får ha dt så bra..och sova så gott inatt. Dt ee allafal vad jag ska försöka att göra. Bloggar kanske innan jag sticker till skolan, får se om jag hinner. 

STOR godnatt puss från mig.  

Kisses..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0