Let the past be the past.

Jag har lite problem i mitt liv just nu. Jag snackar nästan inte alls med min mamma, hon ringer aldrig - dt ee alltid jag som måste ringa henne. + att hon bor 30 mil härifrån. Jätte bra? Men men, som jag har sagt många ggr innan ..jag har mitt liv här nere. Och dt verkar precis som om jag inte har någon mamma längre. Och dt känns som om hon inte tillhör min familj längre imed att jag nästan aldrig träffar henne. Fattar inte vrf hon har flyttat så himla långt ifrån oss. Jag orkar ärligt talat inte dt här längre! Va fan ska jag göra?

Men ja ..jag har såklart försökt få ner henne här nere. Liksom att hon ska flytta ner hit till sina barn. Men nää, ibland vet jag inte hur hon tänker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0