Dagens outfit ...


tjingeling.. här är dagens outfit, + att jag hade en  grå Svekofta. Imorgon ee dt bad, FAN! Ärligt pallar inte ... men men, måste ju simma någon gång.  I helgen ska jag kanske till nattis elr bara chilla, ee sugen på grönsaker och dippa. Ska be någon här i familjen Andersson om de skulle tänka sig köpa sånt till mig (a) Var meningen att Vicci, men såklart hittade jag inte henne, och hon hittade inte mig. Så ee dt i Ebbas värld. Imorgon blir dagens frukost - mörkt bröd + vanilj fil & banan. Gott! Ska strax gå ner och ta posten - får ta med hundarna också ...Såklart.
Men nu ska jag gå och packa min gucciväska med badkläder och handukar + smink.

Ha dt bra så länge!


Ebba.C.Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0