Börjar man bli sjuk igen elr ?...

Jag börjar bli lite orolig för mig. Va fan ee dt som händer med min kropp? Jag ee helt utmattad efter skolan nu ...t.o.m pappa märker dt. Kanske borde kolla upp dt hos någon "Dr" elr något? Ihelgen ska jag, mathias och pappa förmodligen åka någnstans och köpa present till Therese - för hon fyller 23 år. Kanske hittar något själv, vem vet. :-) vill isåfall hitta några makeup borstar och kanske någon stickad mysig tröja. Imorgon ska jag allafal sova länge, äta en god frukost och ligga och chilla. Kanske titta lite på läxan / provet vi har tills onsdag i nästa vecka. Får se om jag orkar. Just nu ligger jag nerbäddad i soffan och tittar på Moulin Rouge ...den filmen ee rikitgt bra, fast ändå lite "oldfashion". Men men, nu ska jag käka lite osv.
Ha dt så bra så länge!


Ciao.


Moulin rouge

Unge poeten Christian lämnar sin familj och beger sig till Paris där han träffar Satine, de blir genast förälskade. Men kan deras kärlek övervinna allt annat? Och kommer de få deras lyckliga slut?

Nicole Kidman och Ewan McGregor sjunger i Baz Luhrmanns Oscarbelönade musikal som blev en världsucce'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0