Ätit stor frukost ...

Vaknade idag vid ungefär tio i 10, åt en stor frukost - ee fortfarande mätt :-P Ska förmodligen till Natassja idag, sova sj'lv i dt stora huset, SCARY, ne skämta ..men dt kmr faktiskt va mysigt, kmr kunna ha hög musik och springa runt i huset. Har precis vatt och duschat, så ska börja sminka mig och ta loution på kroppen. Vill ju inte bli helt torr i huvet elr någon annanstans. Vad ska ni göra idag då ? :-) Allafal nu ska jag börja att fixa mig, hoppa i nya kläder..osv. Längtar verkligen tills jag får tbx mitt prov i NO, blir riktigt besviken ifall jag inte får G - för tränade rätt så mkt, + att jag svarade på nästan alla frågor ...och de som jag svarade på skrev jag väldigt mkt.

Men nu ska jag åka till natassja, ha dt så bra så länge !
Love yah.


Ebba.C.Andersson


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Vilken bloggerska tycker du har bäst stil? Blondinbella, Kenza eller Foki?

2009-09-12 @ 17:33:01
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0