2 dagar med Natassja ...

Har haft dt mkt trevligt när Natassja har varit här, va uppe nästan hela natten igår ... ee inte alls trött nu, så dt ee ett stort + för dt. Imorgon ska man "börja" skolan igen, får träffa hela gänget imorgon från klassen .. måste ta igen sjukt mkt, ee fortfarande lite nervös över hur jag ska hinna alla läxor på bara några dagar. Men men, löser dt på något sätt. :-) Har varit ett riktigt kräng i helgen ,  när dt gäller godis! Måste bli bättre på dt! Vet inte hur många ggr jag har sagt dt ? Men jag kämpar faktiskt fortfarande. Ska börja förbereda vad jag ska ha på mig imorgon, får kolla i tvättstugan (Y) Har fotat väldigt mkt idag med natassja, vet inte hur många ggr dt blixtra till i kameran. Vad har alla andra gjort i helgen då ? isåfall vad har ni gjort ? Nu ee dt bestämt att vi ska renovera en stor del av huset, behövs kan jag säga ! + Pappa ska jag fixa min systers gamla rum, för jag ska ha dt - för dt ee större (a) Behöver verkligen imed att jag har så mkt grejor.
Denna veckan kmr jag nog va väldigt upptagen med läxorna så jag tror inte att jag kan blogg ..alls.. måste ju ta igen mkt. Tänker titta lite på Top model som ee på TV nu. Älskar titta på allt sånt, Som Top Model , Victoria Secret  & Project Runway.

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och dricka multivitamin, skit gott !
Ha dt så bra så länge!
Stor Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0