092709 - Söndag

Kom hem från ridningen för en stund sen, gick otroligt bra! Imorgon ee dt ju också ridning - så jag kmr ha riktigt mkt värk i benen. Men men skitsamma. Imorgon har vi bara 1 lektion ..riktigt skönt! Hur som helst vi ska allafal ha Filmvecka. Nu är jag helt slut efter ridningen, ligger här i sängen med mitt stora täcke och halv sover. Är helt yrvaken. Måste även titta igenom SO'n ..för vi kunde ju inte göra provet imed att branalarmet gick igång. Vi hade ju någon brandövning skit? Antar väl att dt är nyttigt elr något? Men jag kunde så himla mkt då, + att jag hade en sida kvar. Så helt plötsligt går dt igång - och vi måste lämna in våra prov. Jag tänkte fan! Blev faktiskt lite irriterad. Tänkte att jag skulle äta lite om en stund. Börjar bli lite små hungrig, vad har ni tänkt att göra idag?

Kuggfråga: Kan man ha på sig simskor utan att skämmas? 

Försöker också fundera ut vad jag ska ha på mig till imorgon. Hhmm.. ska gå till mitt klädskåp och rota runt lite i hyllorna. Elr titta i tvättstugan vad som är tvättat osv. Vad ska ni göra idag då? Tänkte också att jag ska gå ut en runda med hundarna efter att jag har ätit lite. Länge sedan sist. Men allafal, nu ska jag fixa något att äta + sticka ut på en joggingrunda med hundarna.

Ciao.



Simskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0