091909 - Lördag

Har precis lagat lite mat åt mathias & mig. Ville vara lite extra snäll. Visst ee jag duktig? Nu ee jag riktigt proppmätt! Nu nu slipper man gå i kylen hela tiden - och leta efter något sött ..som te.x godis. Jag har hittat ett pogram som jag ska se senare ikväll ..som heter Scream Queens som börjar 22:10. - Så dt ska jag se! Pratade med natassja innan, hon har ringt minst 4 ggr för hon undrade om jag kunde komma till henne - för hon skulle va i Skurup med sin mamma & hennes pojkvän. Men jag sa nää ..för jag orkar verkligen inte, och jag kunde höra på hennes röst att hon blev ledsen. Får lite ångest för att jag sa nää till henne. :-( Men jag kan ju allafal inte ljuga för henne, och säga jaa dt ee klart att jag kan komma när jag igentligen inte orkar. Om dt hade hänt något så hade jag såklart gjort dt. Okej ...nu babblar jag bara. Skitsamma hoppas att ni förstår på ett ungefär hur jag menade.

Imorgon vet jag inte vad som händer, förmodligen ska vi väl handla något till therese. Men jag berättar inte vad - för jag vet att Therese läser mig blogg hela tiden ..som om du gör dt nu så kan du bara glömma att jag säger något haha! Får väl hoppas att i vilket fall som helst att du blir glad. :-) Innan jag går och lägger mig ska jag läsa igenom provet tills på onsdag. Vill ju klara dt. Ska försöka vara "flitig". Var precis inne på www.modekungen.se och tittade runt lite, hittade precis ett pat skor som jag absolut ADORE' ! Vill verkligen ha såna här, passar jätte bra till en kort klänning och kanske en skinnjacka!

 Ett stor + för dessa godingarna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-19 @ 21:04:03
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra!

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-19 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0