Är sjuk..och 3 dagar kvar tills min födelsedag!!

Tjingeling.

Har ni vaccinerat er mot S.I än? Dt har jag! Och som alla vet så hatar jag sprutor. Men dt gick bra..krävdes bara att min lärare fick följa med mig in och hålla mig i handen. Haha..jag vet jag är så jävla mesig. Men men, man kan  ju inte va modig hela tiden. (+ en sak som var bra var att jag kände ingenting.) Så dt var bra! Läkaren sa ju att man kunde må dåligt efteråt, och dt är precis dt jag gör nu. Så dt blir ingen skola fr mig imorgon. Skönt! Dt har faktiskt blivit att jag gått hem 2 ggr nu i denna veckan. Av olika skäl såklart. Men dt ska dt bli ändring på - hoppas jag! Allafal gick hem från skolan idag, för mådde inte alls bra..så min HK-lärare sa att jag skulle gå hem. Så dt var precis vad jag gjorde.

Men nu ska jag äta osv, för är jätte hungrig. Och klockan är halv 9 - så dt blir lite "kvällskäk".
Ha d så bra så länge!

KISSES&HUGS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0