20:19 - är hos bästis.

heej allihopa.

Just nu är jag hos bästis, har precis duschat och lite sånt..så nu är man väldigt fräsch. Mkt trevligt. Som sagt ska vi till Ullared imorgon (ska ju gå upp typ halv 6 - 6.) Kmr va väldigt seg men visst, haha. Packade ner 200 kr i min väska, men när mathias kom och lämnade mina saker så låg där ytterligare 200 kr. Så antingen har han elr pappa lagt ner lite "money". Så jävla gulligt! Kom precis på att mamma kmr också ner imorgon, JIPPI. :) Ska bli väldigt nice -- 2 underbara saker händer på 1 dag.

Sitter och diggar lite musik på min nya mp3 som jag fick i födelsedagspresent. Bästis hjälpte mig att föra över musik, så jag inte kmr dö i bilen imorgon. Eftersom vi ska åka bil i 3 timmar. Skulle någon av er klara dt? Jaa, jag är ju van allafal imed att mamma bor ju 4 timmar uppåt landet, för dt händer ju vart lov att jag får sitta i en bil i 4 timmar om jag ska träffa mamma. Ganska tråkigt..men whatever. Men nu måste jag sticka för alla väntar på mig nere i soffan. Ska bli lite mys nu :)

Så ni får ha d så bra så länge!

Puuss på er.

KISSES&HUGS.



En liten bild på mig (till vänster, som ni vet) och bästis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0