18:44 - fredag

Idag känner jag mig mkt bättre. + idag kan jag åtminstone prata, utan att gråta. Venne riktigt vad som hände igår. Gårdagen fylldes allafal med tårar och valium. Haha nää skoja bara..har alltid velat säga så. Ja, min humor. Inte den bästa kanske..men den funkar väl. Jaha, nu är dt helg - ska ni göra något speciellt? Jag vet inte ifall jag ska med natassja till Höör. För hennes morfar bor där..så ska tydligen vi åka med hennes mamma dit och söva där under natten. (Men saken är att jag vet inte ifall jag ska stanna och bara chilla hemma, elr följa med henne)
Något bra förslag? Jag vet allafal inte. Nu har vi ju studiedag på måndag --> så jääääääävla skönt!! (trots att dt bara är 1 dag) Men sen måste jag ju ändå rida - imed att dt är måndag.

Just nu har jag megatråkigt. Dt är drf jag inte har något vettigt att säga. Så tråkig jag är.. Hur som helst ska jag gå och titta på film på Canal + first. Så ni får ha d så bra !

Puuss på er.

KISSES&HUGS.

 Mmhh! Skulle passa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0