18:35 - 2 november

Hello.

Skoldagen har varit ganska jobbig! Har haft otroligt ont i magen..så jag klarade inte mig så bra på lektionerna(hoppas ni inte missuppfattar nu). Så dt slutade med att jag stack hem. Fick skita i ridningen :( men men, sånt är livet. Annars har dt inte hänt så himla mkt. Just nu sitter jag hemma i soffan med datorn i knäet. Börjar känna sugen efter födelsedags-presenterna nu, + vi ska ju även ha fest här hemma i helgen. Släkten kmr..för att fira mig, pappa & therese. (Imed att de inte hade någon fest, så har de dt med mig istället).

Tänker faktiskt lägga mig tidigt inatt, blev lite sent igår. Så måste ta igen "skönhetessömnen", haha. Får hoppas att dt lugnar sig med magen tills imorgon. Vill gå i skolan..dt är så tråkigt att va hemma. Finns inget att göra.

Har försökt att få tag i mamma nu i några minuter. Men får inget svar..hhmm..undrar om hon ens är hemma? Elr mobilen laggar. (Som den alltid brukar göra) Ska ta på mig mysdress nu och äta något, börjar bli hungrig.
Så ni får ha d så bra!

KISSES&HUGS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0