14:49 - måndag (ledig från skolan)

heej allihopa.

Idag är jag som sagt ledig från skolan, mkt skönt. Men ska ju fortfarande rida lite senare. (vid kvart i 6 ungefär)
Va precis inne på Kenzas blogg och hittade en jätte rolig video..garvade som faen! Så gå in och titta på hennes sida. www.kenzas.blogg.se - jaha, vad har ni gjort annars idag då? Jag har mockat åt hästen. Idag igen. Borstade honom osv. För tro mig när jag säger att han va redigt skitig. Han rullade sig extremt mkt igår.

Aaahh! Jag kan inte hålla mig från att äta glass. Jag springer till frysen exakt hela tiden - för att äta min jävla Ben&jerry. Måste dämpa med godsakerna igen. Tycker att jag börjar bli rund i huvudet..men dt är mest min fantasi. För när jag frågar andra..så säger de bara..nää ebba du är inte tjock i huvudet! Jag bara nänä. Men dt finns bara ett sätt att gå ner på, och dt är att TRÄNA TRÄNA & TRÄNA. Så d måse jag börja göra.

KISSES&HUGS.

Puuss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0