11:47 - 1 november

Yes! Idag är dt 1 november, och dt betyder att dt bara är 7 dagar kvar. Och dt pirrar mer och mer för varje dag. Haha..omg jag är fan värre än en 7-åring. Allafal som sagt ska jag åka till Malmö alldeles strax, men pappa får komma in först och fixa lite saker. Så jag har gott om tid att blogga lite. Hur hade ni dt igår? Festade ni elr stannade hemma? Jag va hemma och kolla på film och mös med hundarna. Mkt mysigt. Fan! Hittade precis på boxern att dt skulle va en jätte bra film..nu. Den heter What happends in Vegas, och den filmen..älskar jag! Fan, att den skulle va nu, när jag ska sticka strax. Men men, vad ska ni göra idag då? Ska fota mina grejer när jag kmr hem..så får ni se vad jag shoppat.

Men nu måste jag sticka, så ni får ha d så bra så länge!

KISSES&HUGS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0